Úspěšný příběh s výhledem do budoucnosti
Rodinný podnik založený 2. ledna 1935 Alfredem Kärcherem jako dílna pro topenářskou techniku ve Stuttgartu, se v průběhu desetiletí vyvinul ve světoznámou značku čisticí techniky.
Inovace formovaly společnost od jejích počátků a dodnes jsou hluboce zakořeněny v její DNA. Mezi první úspěchy Alfreda Kärchera patřila „Kärcherova solná lázeň“ pro kalení oceli a předehřívací zařízení pro motory vozidel a letadel. Následovala řada produktů, z nichž každý byl ve své době zcela nový a pomohl utvářet trh s úklidovými zařízeními. Patří mezi ně například první evropský vysokotlaký čistič s ohřevem vody KW 350 z roku 1950 nebo první přenosný vysokotlaký čistič pro spotřebitele HD 555 z roku 1984, s nímž Kärcher vstoupil na trh pro soukromé uživatele. Dalšími důležitými milníky byl celosvětově první robotický vysavač pro domácnosti

KW 350

HD 555
RC 3000 na začátku roku 2003 a ruční bateriový vysavač na okna WV 50 z roku 2008, s nímž Kärcher poprvé mechanizoval čištění oken, které se dříve provádělo čistě ručně.
Mezi současná inovativní zařízení patří například plně automatické čisticí roboty, jako je autonomní podlahový mycí stroj s odsáváním KIRA B 50, nebo čisticí zařízení pro soukromé uživatele, která lze ovládat pomocí aplikace. Mezi další inovace představené minulý rok patří ultra účinná tryska Kärcher eco!Booster, která díky své patentované konstrukci posouvá efektivitu a udržitelnost vysokotlakého čištění na další úroveň s 50procentním zvýšením výkonu oproti klasické trysce s plochým paprskem.

KIRA B 50

eco!Booster
Udržitelnost a kulturní sponzoring
Udržitelné jednání bylo od samého začátku pevně zakotveno v obchodním modelu společnosti Kärcher. Společnost se zavázala ke komplexním opatřením pro snižování emisí, ochranu zdrojů, prevenci vzniku odpadů a oběhové hospodářství a za to získala řadu ocenění. Iniciativa Science Based Targets Initiative (SBTi) nedávno oficiálně potvrdila, že cíle stanovené společností Kärcher přispívají k omezení globálního oteplování na 1,5 stupně Celsia, a jsou proto v souladu s Pařížskou klimatickou dohodou. Mezi další aktivity společnosti patří kulturní sponzorství, které zahájila společnost Kärcher v roce 1980 vyčištěním sochy Krista v Rio de Janeiro. Od té doby bylo po celém světě vyčištěno více než 140 kulturních památek. U příležitosti 90. výročí provedou týmy Kärcher po celém světě v tomto výročním roce 90 bezplatných úklidových projektů na veřejných místech, jako jsou náměstí, parky, pláže, břehy řek a historické budovy.

Winnenden building
90 let zkušeností, které stojí za oslavu!
Společnost Kärcher si k oslavám 90. výročí připravila speciální edici strojů „Anniversary Edition“, kterou tvoří černé modely z řad Home & Garden pro domácnosti a Professional pro profesionály. Tyto stroje jsou k dispozici za speciální výroční cenu, se speciální bonusovou výbavou, a navíc u vybraných modelů s prodlouženou zárukou. Edice zahrnuje parní čističe, suché i mokro-suché vysavače, vysokotlaké čističe, podlahové mycí stroje, tepovače i zametací stroje. Černé stroje vycházejí z ověřených a oblíbených bestsellerů, takže zákazníci získávají to nejlepší ze sortimentu Kärcher, navíc v exkluzivním výročním designu.